Website- weppster - Interiom.nl
349009
page-template-default,page,page-id-349009,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Website- weppster

Weppster

Eerste contact

Een half jaar na de totale bedrijfsovername van Hafo meubelen & interieurs was ik niet echt tevreden over de website (waarvan er al drie ‘gebouwd’ waren, zonder specifieke wensen/eisen en naderhand geen van drieën geheel gevuld waren), dus echt shit.

Maar ja, dat was iets waar ik geen verstand van heb en me ook nooit mee bemoeid had. Ach, dat komt nog wel, maar er moet wel iets gebeuren binnen nu en …..

Tot er een ‘vertegenwoordiger’ binnen kwam (Dennis Slettenhaar, die ik uiteraard niet kende) en vroeg hoe het met de huidige website gesteld was.

Mijn gedachte: weer zo iemand die me zo’n waardeloze website aan wil smeren. Toen we in gesprek raakten, en ik mijn ongenoegen uitte over mijn website en voornemens had voor een webshop, kreeg ik ongevraagd een behoorlijk aantal goed onderbouwde tips en hulp die mij aan het denken zette.

Zo ongeveer drie kwartier verder was ik zover dat ik bepaald had dat dit mogelijk de juiste persoon kon zijn die ik zocht om het deel website in goede banen te dirigeren.

De gok voor mij was; dat zijn collega’s net zo te werk zouden gaan als hij vertelde.

Kortom, de click was er, en nu verder, website, logo, visitekaartjes, briefpapier.

 

Website

En hij was snel, de volgende dag al kwamen er voorbeelden voor een eventuele website op de mail.

Mijn mening is dat wanneer een ander, tijd en energie, in jou steekt, dit andersom ook moet.

De voorbeelden spraken mij niet aan, waarna ik op het internet tientallen websites bekeken en geprobeerd heb. Uiteindelijk had ik er één geselecteerd die als onderlegger gebruikt kon worden.

Tevens had ik op papier mijn wens getekend wat ik moest zien op een bepaalde pagina en hoe de vervolgpagina er dan uit moest gaan zien.

Ondertussen had ik het boek ‘calimeromarketing 2.0’ van Karen Romme gelezen, wat perfect verwoord hoe ik het graag zou zien en aanvullende tips die Maikel vertaalde en toepast in de website. Inmiddels had Maikel Rekers het technische gedeelte overgenomen, die overigens met de zelfde gedrevenheid te werk ging als Dennis.

 

Logo

Ook voor het logo kwamen diverse voorbeelden voorbij, na een keuze van het logo moest de kleur, bedrijfsnaam en vormgeving nog bepaald worden.

Ook hiervan kwamen tientallen voorbeelden voorbij, van krulletter tot super strak. Na het vastleggen van de naam, was het nieuwe logo een feit. Ook dit werd door Weppster geregeld.

 

Vervolg Website

De website begon tegelijkertijd goede vormen aan te nemen, aanpassing op aanpassing volgde.

Als voorbeeld werden er al foto’s en teksten (in het Italiaans!) ingevoegd, hierdoor was heel goed te zien wat de site zou gaan doen wanneer hij door mij gevuld zou zijn.

Hoe verder de website groeide hoe meer luxe dingen er aan toegevoegd werden waar ik niet bij stil had gestaan zoals; Facebook, een vervagende banner, de header ook zichtbaar voor mobiele telefoons, linkpagina, adres gegevens op alle pagina’s.

Uiteindelijk was de website zover klaar dat hij door mij gevuld kon worden met foto’s en teksten.

Na een uitleg hoe dit werkt, ben ik aan de slag gegaan, waarbij ik dagelijks, door Maikel Rekers, gecorrigeerd en gedirigeerd werd op de door mij geziene problemen,  perfect, ik kon sávonds gelijk weer door. Na twee weken ‘vullen’  was de site zover klaar (95%) dat hij ‘de lucht’ in kon.

Hierna is het poetsen begonnen, tekstfoutjes etc.

Ook voor het vindbaar zijn/worden op Google heeft Maikel mij tips gegeven.

Het resultaat mag er zijn, zie www.interiom.nl

 

Visitekaartje

Een visitekaartje is echt iets persoonlijks en heb zelf een opzetje gemaakt in paint die vervolgens door Dennis is vertaald in een drukkers bestand.

 

Tip aan nieuwe website gebruikers:

Lees het boekje van Karen Romme ‘Calimeromarketing 2.0’ (speciaal voor kleine ondernemers, eenmanszaken en zzp’s)

Zoek op internet een website die je aanspreekt en gebruik dit als onderlegger.

Zet je wensen/eisen op papier (schrijven/tekenen)

Geef je eigen identiteit aan je website.

 

Conclusie

Het bedrijf Weppster (Dennis Slettenhaar, Maikel Rekers en collega’s) doen wat verkondigd wordt. Dit is voor mij de basis voor het slagen van een doelstelling.

Voor mij was het bedrijf Weppster een goede keus en ik zou het zo weer doen en op de zelfde mannier.

 

André Nijkamp

Interiom interieurs op maat

klik op de afbeelding om naar weppster te gaan!